Rabu, 19 Oktober 2011

TETIBE SY JADI BALACI PULAK..

Dicatat oleh wuzz_in di 6:09 PTG 0 ulasan Pautan pada catatan ini
Salam,
Oho,tajuk agak 2 panas... alkisah nya begini.. sekolah sy ada sebuah dewan yg baru buat. So,mmg cun lah lagi sebb mende baru kan.. makanya, selagi ada program kat batang padang ni, semua nk terjah dewan kami lah kan.. menda baru la katakan..

Makanya, sabtu ini, adalah T***** ***I nk tumpang buat program.. ok lagilah.. sy redha jelah kena dtg sekolah sabtu ni.. sy kena bahagian jamuan VIP.(pelik jugak, program dorang pehal aku lak kena buat keje, kan?). Td sy tanya lah pk hem sebab dia yg uruskan. Apa keje sy sebenarnya? tau apa jwpn nya? "Korang kena serve pengarah T***** ***I.Dia tu protokol sket. Org T***** ***I dah pesan suh pilih cikgu yg tau protocol yg terlibat.. hamboi2... laki aku pon kadang makan kena cedok sendiri. Ni aku pulak nak cedok utk org lain?sentap lah makcik tau! tetiba nak cedok 2 mkn org lain,tuang air lah bagai. Yg best nya, dia siapa? Bukan bos saya! Laki sy pon bukan!kalau sultan ke okeh jugak. Kot boleh posing tgkp gambar ke kan .Boleh tunjuk kt org..ini kalau tgkp gmbr pon, sapa nk heran.. nnti org ingat bapak sy pulak. . \(*-*)/

Saya nak mengelat tak boleh, sebb ketua saya tu lagilah kuat ngelat. Aktiviti kt sekolah asik missing-in-action je.. lagi2 sekarang tengah merandung, laaagilah byk alasan.. susahla kalau semua org gini..

Nanti sy kobar kan, mcm mana perasaan menjadi kuli -balaci -servant org ye..yg best nya, cer korang pikir, nape ek,kitorang kena buat? dia bukan dlm bidang pendidikan pon!dan hello,ini majlis kami ke pon?

-servant-to-be-
Published with Blogger-droid v1.7.4

Ahad, 16 Oktober 2011

Sudah Tiga Tahun!

Dicatat oleh wuzz_in di 6:03 PTG 0 ulasan Pautan pada catatan ini
Salam,
Diam x diam, semalam dah cukup umur Afiq 3tahun.tp saya x sedia apa pon, dan x de pon peluk 2 Afiq mcm tahun lepas. Puncanya? Afiq dr celik mata asik mengamuk. Tantrum sepanjang hari. Bosan dibuatnya dgn perangai gitu. Tapi kena sabaarrr banyak2..saya mmg kena didik la sifat sabar dlm diri. Serius. Saya mmg bukan org yg penyabar. Saya perasan sejak sy mnjadi ibu ni, makin kurang kesabaran sy. Patotnya bertambah lah.. huwaaa..

Kalau ank sy baik, menurut kata, mgkin sy x jadi mcm ni tau.. I'm a monster.seriously. huwaaa lagi.

Anak anda ada x yg melawan bila ditegur. Eg: ee, lempang kang! baling kang( with the act of throwing). semua cakap saya dia x peduli..haish...Mmg bukan salah ank saya pd asalnya. Dia sgt terpengaruh dgn sekitaran. Well,lets just say he got such a bad influence from somebody close.*sigh*
tu belum kes suka cakap 'bodoh ' lg.. saya dh cabai 2-3kali.. ("-")

I know, i should have been more patience. More than anybody else.because my son is not the same as others.other people didn't have any bad influence. Org lain jaarangg dpt bad influence since they didn't mingle with people that much..

Afiq, hari2 mak doa, jadikanlah anak2 ku insan yg soleh dan solehah.. yg beriman, yg beramal soleh... semoga terkabul la doa mak, nak..

Selamat hari jadi sayang...

Hope next year you'll behave,so that I won't be sad like now...
Published with Blogger-droid v1.7.4

Selasa, 11 Oktober 2011

REVIEW ON PREMIUM BEAUTIFUL

Dicatat oleh wuzz_in di 12:00 PG 0 ulasan Pautan pada catatan ini
Salam,
Saya kan sudah memakai pb ni hampir 3bln..ni la yg boley sy kongsi..
Pro:
1.sgt selesa dipakai. X panas lgsung
2.stretch mark sy adalah semakin hilang. Yeay!
3.sakit pinggang sudah hmpir tiada
4.kulit muka mcm lg ok -x taula ada kaitan ke idak, sbb sy x de pon pkai pencuci yg baru..

Contra:
1.kalau bgn lewat tu kelams kabuts nak pakai.. leceh!
2. Asik kena basuh la plak.. sila beli. 2pasang yer.. hihi
3.lmbt jer pon turun berat, in fact as for me,lying x turun. Turun sbb poser jer.. huhu
3.mahal...

Tp bg sy, sy rasa ok lah..

Sekian..
Published with Blogger-droid v1.7.4

Rabu, 19 Oktober 2011

TETIBE SY JADI BALACI PULAK..

Salam,
Oho,tajuk agak 2 panas... alkisah nya begini.. sekolah sy ada sebuah dewan yg baru buat. So,mmg cun lah lagi sebb mende baru kan.. makanya, selagi ada program kat batang padang ni, semua nk terjah dewan kami lah kan.. menda baru la katakan..

Makanya, sabtu ini, adalah T***** ***I nk tumpang buat program.. ok lagilah.. sy redha jelah kena dtg sekolah sabtu ni.. sy kena bahagian jamuan VIP.(pelik jugak, program dorang pehal aku lak kena buat keje, kan?). Td sy tanya lah pk hem sebab dia yg uruskan. Apa keje sy sebenarnya? tau apa jwpn nya? "Korang kena serve pengarah T***** ***I.Dia tu protokol sket. Org T***** ***I dah pesan suh pilih cikgu yg tau protocol yg terlibat.. hamboi2... laki aku pon kadang makan kena cedok sendiri. Ni aku pulak nak cedok utk org lain?sentap lah makcik tau! tetiba nak cedok 2 mkn org lain,tuang air lah bagai. Yg best nya, dia siapa? Bukan bos saya! Laki sy pon bukan!kalau sultan ke okeh jugak. Kot boleh posing tgkp gambar ke kan .Boleh tunjuk kt org..ini kalau tgkp gmbr pon, sapa nk heran.. nnti org ingat bapak sy pulak. . \(*-*)/

Saya nak mengelat tak boleh, sebb ketua saya tu lagilah kuat ngelat. Aktiviti kt sekolah asik missing-in-action je.. lagi2 sekarang tengah merandung, laaagilah byk alasan.. susahla kalau semua org gini..

Nanti sy kobar kan, mcm mana perasaan menjadi kuli -balaci -servant org ye..yg best nya, cer korang pikir, nape ek,kitorang kena buat? dia bukan dlm bidang pendidikan pon!dan hello,ini majlis kami ke pon?

-servant-to-be-
Published with Blogger-droid v1.7.4

Ahad, 16 Oktober 2011

Sudah Tiga Tahun!

Salam,
Diam x diam, semalam dah cukup umur Afiq 3tahun.tp saya x sedia apa pon, dan x de pon peluk 2 Afiq mcm tahun lepas. Puncanya? Afiq dr celik mata asik mengamuk. Tantrum sepanjang hari. Bosan dibuatnya dgn perangai gitu. Tapi kena sabaarrr banyak2..saya mmg kena didik la sifat sabar dlm diri. Serius. Saya mmg bukan org yg penyabar. Saya perasan sejak sy mnjadi ibu ni, makin kurang kesabaran sy. Patotnya bertambah lah.. huwaaa..

Kalau ank sy baik, menurut kata, mgkin sy x jadi mcm ni tau.. I'm a monster.seriously. huwaaa lagi.

Anak anda ada x yg melawan bila ditegur. Eg: ee, lempang kang! baling kang( with the act of throwing). semua cakap saya dia x peduli..haish...Mmg bukan salah ank saya pd asalnya. Dia sgt terpengaruh dgn sekitaran. Well,lets just say he got such a bad influence from somebody close.*sigh*
tu belum kes suka cakap 'bodoh ' lg.. saya dh cabai 2-3kali.. ("-")

I know, i should have been more patience. More than anybody else.because my son is not the same as others.other people didn't have any bad influence. Org lain jaarangg dpt bad influence since they didn't mingle with people that much..

Afiq, hari2 mak doa, jadikanlah anak2 ku insan yg soleh dan solehah.. yg beriman, yg beramal soleh... semoga terkabul la doa mak, nak..

Selamat hari jadi sayang...

Hope next year you'll behave,so that I won't be sad like now...
Published with Blogger-droid v1.7.4

Selasa, 11 Oktober 2011

REVIEW ON PREMIUM BEAUTIFUL

Salam,
Saya kan sudah memakai pb ni hampir 3bln..ni la yg boley sy kongsi..
Pro:
1.sgt selesa dipakai. X panas lgsung
2.stretch mark sy adalah semakin hilang. Yeay!
3.sakit pinggang sudah hmpir tiada
4.kulit muka mcm lg ok -x taula ada kaitan ke idak, sbb sy x de pon pkai pencuci yg baru..

Contra:
1.kalau bgn lewat tu kelams kabuts nak pakai.. leceh!
2. Asik kena basuh la plak.. sila beli. 2pasang yer.. hihi
3.lmbt jer pon turun berat, in fact as for me,lying x turun. Turun sbb poser jer.. huhu
3.mahal...

Tp bg sy, sy rasa ok lah..

Sekian..
Published with Blogger-droid v1.7.4
 

kisahku Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Birthday Gift Idea