Selasa, 17 April 2012

Bento 2

Dicatat oleh wuzz_in di 4:39 PG 0 ulasan Pautan pada catatan ini

Salam,
Dah lama x citer pasal bento. Harini tergerak nk cerita pulak. :)
Bento pg sy has bwk wonton style Singapore pie.sila bygkn jer sbb dah slmt masuk perut. Hihi..
Tghari sy bwk spaghetti style suka ati aku jer. Hihi.. tp serious.enak bangat walaupon sudah sejuk. Sungguh!
berat sy hanya turun sekilo. Lg 4kg ..harap dpt turunkan sblm conceive adik Auni. :)
Published with Blogger-droid v1.7.4

Isnin, 2 April 2012

Tabah,Sabar

Dicatat oleh wuzz_in di 1:33 PG 0 ulasan Pautan pada catatan ini
Salam,
Minggu ini sy diuji dgn mehnah Allah yg paling sy takuti sekali kerana tiap kali mehnah ini Allah beri, tiap kali jua lah sy berasa kesabaran sy hampir mendekati angka negative.

Wah, mcm besar sgt lah ujian itu ye?x besar pon, tp teramat berat bg sy. Kedua 2 ank sy x sihat. Auni demam tiba 2 selama 4 hari, tak mau mkn n menyusu langsung kerana ulser digusi nya. Malam2 merengek, menangis x mahu tidur. Pedih rasa hati bila ank begitu. Kita nk buat apa pon x boleh...

Afiq pulak asik rasa 'semut 2' dibetis.. korang mesti tau perangai sy yg suka sgt baca pasal penyakit n symptoms nya.. Tingling sensation are correlated to multiple sclerosis. Nauzubillahiminzalik!jauhkan penyakit itu dari keturunanku Ya Allah... Dah masuk 4 hari Afiq begitu.. (T-T)

En Suami pulak OT jer. Jadi sy mengadap ank yg begitu sensorang tiap2 hari. Hari yg dia x de OT, pulang pulak lewat kerumah. (T-T)..Nasib sy...

Keadaan ni mensebabkan sy hampir2 putus asa.. teruk kan? mulalah sy terpikir, kenapalah org sibuk nk kawin? byknya dugaan n tanggungjawab yg dtg beserta perkahwinan, mereka sedar x?seronoknya zaman bujang dulu.. tp kalau Allah takdirkan sy x kahwin dulu, mehnahnya mungkin lain pula, betul x?kita mmg x boleh lari.. bagaimana nk mengaku hamba yg taat sedangkan x pernah diuji?

Mak sy selalu kata, membesarkan ank bukanlah tugas yg mudah. Tiap masa berendam air mata. Mak, Ja sedang menghadapinya. Patutlah besar sungguh pahala menjadi ibu..

Anak 2 ku, Afiq n Auni, sihatlah segera sayang...

To myself: please,please, be strong.
Wazah shii, himnasaeyo!! kasum -i, mani him dura yo,hajiman, fighting!!!!
Published with Blogger-droid v1.7.4

Selasa, 17 April 2012

Bento 2

Salam,
Dah lama x citer pasal bento. Harini tergerak nk cerita pulak. :)
Bento pg sy has bwk wonton style Singapore pie.sila bygkn jer sbb dah slmt masuk perut. Hihi..
Tghari sy bwk spaghetti style suka ati aku jer. Hihi.. tp serious.enak bangat walaupon sudah sejuk. Sungguh!
berat sy hanya turun sekilo. Lg 4kg ..harap dpt turunkan sblm conceive adik Auni. :)
Published with Blogger-droid v1.7.4

Isnin, 2 April 2012

Tabah,Sabar

Salam,
Minggu ini sy diuji dgn mehnah Allah yg paling sy takuti sekali kerana tiap kali mehnah ini Allah beri, tiap kali jua lah sy berasa kesabaran sy hampir mendekati angka negative.

Wah, mcm besar sgt lah ujian itu ye?x besar pon, tp teramat berat bg sy. Kedua 2 ank sy x sihat. Auni demam tiba 2 selama 4 hari, tak mau mkn n menyusu langsung kerana ulser digusi nya. Malam2 merengek, menangis x mahu tidur. Pedih rasa hati bila ank begitu. Kita nk buat apa pon x boleh...

Afiq pulak asik rasa 'semut 2' dibetis.. korang mesti tau perangai sy yg suka sgt baca pasal penyakit n symptoms nya.. Tingling sensation are correlated to multiple sclerosis. Nauzubillahiminzalik!jauhkan penyakit itu dari keturunanku Ya Allah... Dah masuk 4 hari Afiq begitu.. (T-T)

En Suami pulak OT jer. Jadi sy mengadap ank yg begitu sensorang tiap2 hari. Hari yg dia x de OT, pulang pulak lewat kerumah. (T-T)..Nasib sy...

Keadaan ni mensebabkan sy hampir2 putus asa.. teruk kan? mulalah sy terpikir, kenapalah org sibuk nk kawin? byknya dugaan n tanggungjawab yg dtg beserta perkahwinan, mereka sedar x?seronoknya zaman bujang dulu.. tp kalau Allah takdirkan sy x kahwin dulu, mehnahnya mungkin lain pula, betul x?kita mmg x boleh lari.. bagaimana nk mengaku hamba yg taat sedangkan x pernah diuji?

Mak sy selalu kata, membesarkan ank bukanlah tugas yg mudah. Tiap masa berendam air mata. Mak, Ja sedang menghadapinya. Patutlah besar sungguh pahala menjadi ibu..

Anak 2 ku, Afiq n Auni, sihatlah segera sayang...

To myself: please,please, be strong.
Wazah shii, himnasaeyo!! kasum -i, mani him dura yo,hajiman, fighting!!!!
Published with Blogger-droid v1.7.4
 

kisahku Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Birthday Gift Idea