Khamis, 2 April 2009

paip oh paip...

Dicatat oleh wuzz_in di 6:55 PTG 2 ulasan Pautan pada catatan ini
Paip mesin umah aku tetibe rosak..air kuar sebanyak2nyer..sian cik comah mengemop lantai tuh..aku pon pi lah ke tapah beli kepala paip dgn hubby ku..die cam paham jer nak wat aper..aku diam jerlah..sekali kat umah br perasan aper yg dia paham tuh hanya salah paham belaka.he2..sian lakiku..dia ingat ku marah..padahal ku tak marah..letih jer tau..CD afiq terpaksa basuh tangan..berak plak tuh ari tuh..janagn salah paham lagi yer sayangku..nanti ku tak dapat tahan diri dri membebelkan mu!hehe..

HARI SUKAN

Dicatat oleh wuzz_in di 6:49 PTG 0 ulasan Pautan pada catatan ini
sekarang kan, hari sukan sekolah, bukan untuk murid, tapi untuk guru!Tau kenapa??sebab cikgu-cikgi yg akan separuh mati buat khemahlah, buat bahan utk budak perbarisan lah..memacam lah..hampeh..kalu waktu ku sekolah dolu, murid2 yg separuh mati wat sume kijer..cikgu-cikgi sumer dtg lenggang lenggok time ari sukan uth tgk perbarisan yg memang cun abes..terutama dr blok aku lah..hehe..(ku tetap rasa blok aku plg cantik tau!)...kami berlatih pas off light tiap2 ari tau..pastu ptg pas prep pon latih jugak..ni sekarang, cikgu dtg nak latih, bebudak pulak sesuke ati mak bapak die kata dah dibatalkan?saper cikgu nih?haha..esok hari sukan sekolah ku..dah terlepas ketapi sebab pak lah dtg ari tuh..org lain dah khatam bab sukan, kami br nak start..hehe..nway, slamat bersukan murid-muridku!

INDUKSI!!!!

Dicatat oleh wuzz_in di 6:45 PTG 0 ulasan Pautan pada catatan ini
Sedihnya hatiku bila dapat tau yg aku kena gi induksi 16 april nih..cemana dgn afiq??Huwaaaaa...dahlah stok frozen EBM dah susut(sumer pasal cik bulan merah dh dtg..huwaa lagi!!)cemana aku nak simpan stok bebanyak untuk sampai 15 hari..ku bukan lah lembu freesian dr new zealand!dah tu kak iparku tak mo plak dok kt umah lakiku sebab lakiku jarang ada kt umah..kalu idak dapatlah ku balik tiap ujung minggu utk jumpa anak bujang kesayangan aku tuh...dahla minggu ni aku bz tahap cipan sebab memacam sebab..paip rosak lah, aper lah..haruuuu

Khamis, 2 April 2009

paip oh paip...

Paip mesin umah aku tetibe rosak..air kuar sebanyak2nyer..sian cik comah mengemop lantai tuh..aku pon pi lah ke tapah beli kepala paip dgn hubby ku..die cam paham jer nak wat aper..aku diam jerlah..sekali kat umah br perasan aper yg dia paham tuh hanya salah paham belaka.he2..sian lakiku..dia ingat ku marah..padahal ku tak marah..letih jer tau..CD afiq terpaksa basuh tangan..berak plak tuh ari tuh..janagn salah paham lagi yer sayangku..nanti ku tak dapat tahan diri dri membebelkan mu!hehe..

HARI SUKAN

sekarang kan, hari sukan sekolah, bukan untuk murid, tapi untuk guru!Tau kenapa??sebab cikgu-cikgi yg akan separuh mati buat khemahlah, buat bahan utk budak perbarisan lah..memacam lah..hampeh..kalu waktu ku sekolah dolu, murid2 yg separuh mati wat sume kijer..cikgu-cikgi sumer dtg lenggang lenggok time ari sukan uth tgk perbarisan yg memang cun abes..terutama dr blok aku lah..hehe..(ku tetap rasa blok aku plg cantik tau!)...kami berlatih pas off light tiap2 ari tau..pastu ptg pas prep pon latih jugak..ni sekarang, cikgu dtg nak latih, bebudak pulak sesuke ati mak bapak die kata dah dibatalkan?saper cikgu nih?haha..esok hari sukan sekolah ku..dah terlepas ketapi sebab pak lah dtg ari tuh..org lain dah khatam bab sukan, kami br nak start..hehe..nway, slamat bersukan murid-muridku!

INDUKSI!!!!

Sedihnya hatiku bila dapat tau yg aku kena gi induksi 16 april nih..cemana dgn afiq??Huwaaaaa...dahlah stok frozen EBM dah susut(sumer pasal cik bulan merah dh dtg..huwaa lagi!!)cemana aku nak simpan stok bebanyak untuk sampai 15 hari..ku bukan lah lembu freesian dr new zealand!dah tu kak iparku tak mo plak dok kt umah lakiku sebab lakiku jarang ada kt umah..kalu idak dapatlah ku balik tiap ujung minggu utk jumpa anak bujang kesayangan aku tuh...dahla minggu ni aku bz tahap cipan sebab memacam sebab..paip rosak lah, aper lah..haruuuu
 

kisahku Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Birthday Gift Idea