Khamis, 2 April 2009

INDUKSI!!!!

Dicatat oleh wuzz_in di 6:45 PTG
Sedihnya hatiku bila dapat tau yg aku kena gi induksi 16 april nih..cemana dgn afiq??Huwaaaaa...dahlah stok frozen EBM dah susut(sumer pasal cik bulan merah dh dtg..huwaa lagi!!)cemana aku nak simpan stok bebanyak untuk sampai 15 hari..ku bukan lah lembu freesian dr new zealand!dah tu kak iparku tak mo plak dok kt umah lakiku sebab lakiku jarang ada kt umah..kalu idak dapatlah ku balik tiap ujung minggu utk jumpa anak bujang kesayangan aku tuh...dahla minggu ni aku bz tahap cipan sebab memacam sebab..paip rosak lah, aper lah..haruuuu

0 ulasan on "INDUKSI!!!!"

Catat Ulasan

Comment ya!

Khamis, 2 April 2009

INDUKSI!!!!

Sedihnya hatiku bila dapat tau yg aku kena gi induksi 16 april nih..cemana dgn afiq??Huwaaaaa...dahlah stok frozen EBM dah susut(sumer pasal cik bulan merah dh dtg..huwaa lagi!!)cemana aku nak simpan stok bebanyak untuk sampai 15 hari..ku bukan lah lembu freesian dr new zealand!dah tu kak iparku tak mo plak dok kt umah lakiku sebab lakiku jarang ada kt umah..kalu idak dapatlah ku balik tiap ujung minggu utk jumpa anak bujang kesayangan aku tuh...dahla minggu ni aku bz tahap cipan sebab memacam sebab..paip rosak lah, aper lah..haruuuu

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Comment ya!

 

kisahku Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Birthday Gift Idea