Khamis, 25 Jun 2009

...

Dicatat oleh wuzz_in di 7:04 PG
Ini hanyalah entri merepek ku untuk men-nerai (faham ka?)signature baru aku..hihi..ari nih aku bosan dengan broadband yg lembab lagi sembab ini, maka ku telah mengabaikan Afiq. Bagaimana yg dikatakan pengabaian??iaitu ku telah tidak melayan Afiq sanagt tapi bz meng-connect(sebut betul2.. hihi)internet yg tak dapat2 padahal signal baaiikk punyer..geram den.ok, aku nak wat buku rekod ni..almaklumalah aku malas bz minggu nih dengan Hari Koko punyer keje.Tensi..tensi..


Yg cun sentiasa..hihi

0 ulasan on "..."

Catat Ulasan

Comment ya!

Khamis, 25 Jun 2009

...

Ini hanyalah entri merepek ku untuk men-nerai (faham ka?)signature baru aku..hihi..ari nih aku bosan dengan broadband yg lembab lagi sembab ini, maka ku telah mengabaikan Afiq. Bagaimana yg dikatakan pengabaian??iaitu ku telah tidak melayan Afiq sanagt tapi bz meng-connect(sebut betul2.. hihi)internet yg tak dapat2 padahal signal baaiikk punyer..geram den.ok, aku nak wat buku rekod ni..almaklumalah aku malas bz minggu nih dengan Hari Koko punyer keje.Tensi..tensi..


Yg cun sentiasa..hihi

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Comment ya!

 

kisahku Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Birthday Gift Idea