Khamis, 29 Oktober 2009

Bosan...

Dicatat oleh wuzz_in di 9:37 PTG

Salam..

Saya busan menunggu En Suami balik dari kg. Saya sdg menunggu dlam kete.Jadi sempat memblogging sambil mengisi gambar tak cantik saya..muka baru balik keje nih..tadi mengepam dapat 6 oz..wah3..lama tak dapat byk tu taw..hehe...okies, Selamat Bercuti kalian..

p/s :Bagaimanakah ingin memujuk para suami yg kedekut nak berjoli makan angin sewktu weekend ek?Ku ingin bersejuk2 di Cameron..hu3..tapi masih gagal memujuk loh..

0 ulasan on "Bosan..."

Catat Ulasan

Comment ya!

Khamis, 29 Oktober 2009

Bosan...


Salam..

Saya busan menunggu En Suami balik dari kg. Saya sdg menunggu dlam kete.Jadi sempat memblogging sambil mengisi gambar tak cantik saya..muka baru balik keje nih..tadi mengepam dapat 6 oz..wah3..lama tak dapat byk tu taw..hehe...okies, Selamat Bercuti kalian..

p/s :Bagaimanakah ingin memujuk para suami yg kedekut nak berjoli makan angin sewktu weekend ek?Ku ingin bersejuk2 di Cameron..hu3..tapi masih gagal memujuk loh..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Comment ya!

 

kisahku Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Birthday Gift Idea