Jumaat, 11 Disember 2009

Lembik

Dicatat oleh wuzz_in di 6:41 PTG
Salam..
Saya adalah sedih.Semua sebab mak saya kata saya adalah lembik.Sebab saya demam lagi semalam.Padahal baru je minggu lepas saya demam teruk..Kenapalah imuniti sy ni teramatlah lemah?geramlah...saya makan segala mak nenek vitamin okeh.Sebab saya tau sy ni memang terlalu senang kena sakit.Kalu org batuk atau selsema dekat2 dgn saya, saya akan memang dengan pasti berjangkit.Dari kecik sy memang slalu sakit.Camno?Baru umur 26 dah lembik2..ni baru anak satu..cemana nak anak ramai2 ni?Saya memang seorang yg lembik.Sedihnya..Tahun ni saya selsema boleh katakan tiap2 bulan..terukkan?nak wat gane nih...

2 ulasan on "Lembik"

ibu wawa on 14 Disember 2009 pada 9:56 PG berkata...

janganlah rasa rendah diri.

semua orang ada kelebihan masing-masing, cuma belum nampak saje lagi.

mizah on 25 Disember 2009 pada 8:02 PTG berkata...

salam wazah..sabo ek..dugaan tu

Catat Ulasan

Comment ya!

Jumaat, 11 Disember 2009

Lembik

Salam..
Saya adalah sedih.Semua sebab mak saya kata saya adalah lembik.Sebab saya demam lagi semalam.Padahal baru je minggu lepas saya demam teruk..Kenapalah imuniti sy ni teramatlah lemah?geramlah...saya makan segala mak nenek vitamin okeh.Sebab saya tau sy ni memang terlalu senang kena sakit.Kalu org batuk atau selsema dekat2 dgn saya, saya akan memang dengan pasti berjangkit.Dari kecik sy memang slalu sakit.Camno?Baru umur 26 dah lembik2..ni baru anak satu..cemana nak anak ramai2 ni?Saya memang seorang yg lembik.Sedihnya..Tahun ni saya selsema boleh katakan tiap2 bulan..terukkan?nak wat gane nih...

2 ulasan:

  1. janganlah rasa rendah diri.

    semua orang ada kelebihan masing-masing, cuma belum nampak saje lagi.

    BalasPadam

Comment ya!

 

kisahku Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Birthday Gift Idea