Sabtu, 11 Ogos 2012

Ramadhan

Dicatat oleh wuzz_in di 11:02 PTG
Ramadhan,
I'm gonna miss u..
The peacefulness,
Togetherness,
Happiness,
And,
The forgiveness,
Please Ya Allah,
Let us meet again next year,
For I'm still so deep,
Drowning in my own sin...
Published with Blogger-droid v1.7.4

2 ulasan on "Ramadhan"

lia on 12 Ogos 2012 pada 6:02 PTG berkata...

hang kan... da la susah nak update.. pas2 xde la nk tepek gmbr anak2 comey tu, windu tau nak tgk diorg...

wuzz_in on 27 September 2012 pada 11:50 PTG berkata...

Tetiba aku tak reti nak log in blog sendiri Lia!gila nya aku dah tak hapdet sampai nak log in nak tekan mana pon tak tau.haha..nanti aku hapdet kalau rajin no..aku jeles dgn hang sudah ada baby baru..doakan aku sama tahun depan ye..nak berusaha tangga kejayaan nih.. :)

Catat Ulasan

Comment ya!

Sabtu, 11 Ogos 2012

Ramadhan

Ramadhan,
I'm gonna miss u..
The peacefulness,
Togetherness,
Happiness,
And,
The forgiveness,
Please Ya Allah,
Let us meet again next year,
For I'm still so deep,
Drowning in my own sin...
Published with Blogger-droid v1.7.4

2 ulasan:

  1. hang kan... da la susah nak update.. pas2 xde la nk tepek gmbr anak2 comey tu, windu tau nak tgk diorg...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tetiba aku tak reti nak log in blog sendiri Lia!gila nya aku dah tak hapdet sampai nak log in nak tekan mana pon tak tau.haha..nanti aku hapdet kalau rajin no..aku jeles dgn hang sudah ada baby baru..doakan aku sama tahun depan ye..nak berusaha tangga kejayaan nih.. :)

      Padam

Comment ya!

 

kisahku Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Birthday Gift Idea