Selasa, 17 Mac 2009

MY HUBBY

Dicatat oleh wuzz_in di 5:54 PG
Wah3..selepas sekian lamer lah kengkawan ku nak tengok gambar kawin aku, akhernyer berjaya gak aku memuatkan dlm blog nih..jgn kutuk muke masam laki ku kerana dia tengah demam + cirit birit time nih..he3..gabra nak kawin dgn sy ker bang?..he2..masa nih udah di inject b***tot lg lakiku ni..syiannn diaa...aku plak mcm macho jer kan?pd hal tgh skit gak time tuh..gastrik..tak pepenah kena tetibe kena plak..tak dapat makan beradap tau..gerammm!!gambar afiq nnti ku upload no..kamera ku jahanamm pas kawen.Mcm tau2 jer tuan dier dah tak cun dah nak bergambar tau..ngeh2..

0 ulasan on "MY HUBBY"

Catat Ulasan

Comment ya!

Selasa, 17 Mac 2009

MY HUBBY

Wah3..selepas sekian lamer lah kengkawan ku nak tengok gambar kawin aku, akhernyer berjaya gak aku memuatkan dlm blog nih..jgn kutuk muke masam laki ku kerana dia tengah demam + cirit birit time nih..he3..gabra nak kawin dgn sy ker bang?..he2..masa nih udah di inject b***tot lg lakiku ni..syiannn diaa...aku plak mcm macho jer kan?pd hal tgh skit gak time tuh..gastrik..tak pepenah kena tetibe kena plak..tak dapat makan beradap tau..gerammm!!gambar afiq nnti ku upload no..kamera ku jahanamm pas kawen.Mcm tau2 jer tuan dier dah tak cun dah nak bergambar tau..ngeh2..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Comment ya!

 

kisahku Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Birthday Gift Idea