Isnin, 16 Mac 2009

first time

Dicatat oleh wuzz_in di 9:25 PG
Aku barulah first time wat blog nih..sebelum ni ada gak join blog frenster tapi biasalah dgn internet yg ala2 hampeh kan..jadi idaklah berjalan lancar..sekarang since aku join SI, jadi teruja ler plak membuat blog pasal anakku itu..yerlah sejak jadik mak yang keseorangan sebab lakiku jauh tu, takde tempat plak aku nak meluahkan perassn.hehe..kang susah kalo meroyan ke ape ker kan.ha3...jadik walaupon takde org yg nak join baca blog aku pon tara apa..aku kan suker syok sendiri!ngeh..ngeh..

0 ulasan on "first time"

Catat Ulasan

Comment ya!

Isnin, 16 Mac 2009

first time

Aku barulah first time wat blog nih..sebelum ni ada gak join blog frenster tapi biasalah dgn internet yg ala2 hampeh kan..jadi idaklah berjalan lancar..sekarang since aku join SI, jadi teruja ler plak membuat blog pasal anakku itu..yerlah sejak jadik mak yang keseorangan sebab lakiku jauh tu, takde tempat plak aku nak meluahkan perassn.hehe..kang susah kalo meroyan ke ape ker kan.ha3...jadik walaupon takde org yg nak join baca blog aku pon tara apa..aku kan suker syok sendiri!ngeh..ngeh..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Comment ya!

 

kisahku Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Birthday Gift Idea